18. helmikuuta 2014

Kirja: My Favorite Mistake

My Favorite Mistake (My Favorite Mistake, #1)
Kirja: My Favorite Mistake
Kirjailija: Chelsea M. Cameron
Gengre: nuoret, romantiikka
Sarja: My Favorite Mistake #1
Sivumäärä: 400
Julkaisuvuosi: 2013
ISBN: 978-037-377-8294

Two secrets. One bet. Who will break first?
     Taylor Caldwell can't decide if she wants to kiss her new college roommate or punch him.
     On the one hand, Hunter Zaccadelli is a handsome blue-eyed bundle of charm. On the other, he's a tattooed, guitar-playing bad boy. Maybe that's why Taylor's afraid of falling in love with him, or anyone else. She doesn't want to get burned, so she needs him gone before it's too late.
     Hunter himself has been burned before, but Taylor's sexy laugh and refusal to let him get away with anything make her irresistible. Determined not to be kicked out of her life without a fight, Hunter proposes a bet: if she can convince him she either truly loves or hates him, he'll leave the apartment; and leave her alone.

     But when the man behind Taylor's fear of giving up her heart resurfaces, she has to decide: trust Hunter with her greatest secret, or do everything in her power to win that bet and drive him away forever.

Arviointi: Ainoa asia mikä tästä kirjasta jäi kunnolla mieleeni oli Taylorin auton nimi, Sassy. Siis kuka antaa autolleen nimeksi Sassy? En kyllä muutenkaan ymmärrä sitä, että autoille annetaan nimiä... Mutta kuitenkin, se ei mitenkään liittynyt tähän kirjaan.
     Takakannen perusteella en aivan odottanut tällaista kirjaa. Odotin hieman enemmän tappelua ja nahistelua ja edestakas soutamista, mutta ei, mitään näistä ei tullut kovinkaan paljoa vastaan. Ja varsinkin tuon edestakas soutamisen suhteen olen vain kiitollinen, ettei sitä ollut lainkaan. Muutenkin kirja eteni oikein mukavaa vauhtia, vaikka joskus en aivan ymmärtänyt kaikkien käytöstä ja suhtautumista asioihin. Esimerkiksi kun Taylor löysi Hunterille osoitetun shekin (ja Hunter sattui huomaamaan tämän), Hunter raivostui siitä niin, että heitti Taylorin ulko-ovenkin ulkopuolelle ja lukittautui sitten yksin makuuhuoneeseensa. Ja sitten kun tätä tapahtumaa alettiin myöhemmin miettimään, koko asia vain sivuutettiin parilla sanalla ja that's it. Siinä kohtaa suuni loksahti auki. Tai olisi loksahtanut jos en olisi joutunut pyyhkimään kyyneliä silmistä niin ihanan anteeksipyynnön johdosta.
     Vaikka tässä kirjassa oli niitä kohtia joilloin olisin halunnut hakata jotain, enemmän tässä oli kuitenkin niitä kohtia jolloin en vain voinut jättää lukemista kesken. Kirja oli pakko lukea yhdeltä istumalta ja nyt haluaisin lukea vain lisää Taylorista ja Hunterista. Harmi että heistä ei ainakaan vielä ole jatko-osaa, vaan sarjan toinen osa kertoo eri henkilöistä. Nyyh. Tämä kirja vain tuntui jäävän jotenkin kesken, mutta niinhän minusta kaikki kirjat aina tuppaavat loppumaan.

     "“Are you Darah, Renee or Taylor? You look like a Taylor to me,” he said, looking me up and down.
     I wasn't at my best, considering I was dressed for moving heavy objects in a blue UMaine t-shirt and black soccer shorts, and I had my light brown hair in a haphazard bun against the back of my neck. His eyes raked up and down twice, and for some reason the way he assessed me made me blush and want to kick him in the balls at the same time.
     “There must be a mistake,” I said.
     He adjusted his bag on his shoulder. “That's a creative name. What do you shorten it to? Missy?”
     “That's not what I meant.”
     His grin somehow got wider. Either his dad was a dentist, or he was really into flossing because those teeth were pretty perfect. I noticed things like that, having gone through my own dental saga between three years of braces and night headgear. I still had to wear a retainer every night."
Arvosana: 9+

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti